نخستین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد بزرگداشت هفته بهزیستی در استان مازندران برگزار شد

نخستین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد بزرگداشت هفته بهزیستی به ریاست فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی استان مازندران و اعضای ستاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ مدیرکل بهزیستی استان با تبریک حضور آگاهانه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: حضور حماسی مردم آگاه و همیشه در صحنه کشورمان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، باعث افتخار و خشنودی دوستداران انقلاب و نظام و ناامیدی بدخواهان و دشمنان کشور و نظام شد.
وی ادامه داد: یقینا پیروز اصلی این رویداد بزرگ و ملی، مردم عزیزمان هستند که همواره در عرصه های مختلف سیاسی حضور فعالانه دارند.
این مسوول هفته بهزیستی را فرصت مناسبی برای ارائه خدمات به جامعه هدف استان دانست و افزود: باید اهتمام لازم جهت ارائه خدمت مضاعف در این هفته به گروه هدف را داشته باشیم و مجموعه خدمات شاخص بهزیستی استان با اشکال و عناوین مختلف به شهروندان اطلاع رسانی شود.
شایان ذکر است؛ در این جلسه مدیرکل بهزیستی مازندران به برگزاری هر چه باشکوه تر هفته بهزیستی تاکید کرد و در ادامه نیز اعضای ستاد برنامه ها و پیشنهادات خود را ارائه کردند و هماهنگی های لازم جهت برگزاری برنامه ها انجام گردید.

کد خبر 111439

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد